АВЕРС-ФІЛЬМ
РЕАЛЬНЕ УКРАЇНСЬКЕ ВЕСІЛЛЯ

Форма входу

Головна » 2009 » Серпень » 28 » Софт монтажера. "Створення титрів в TitleDeko"
11:00 PM
Софт монтажера. "Створення титрів в TitleDeko"
 

        Дана стаття не претендує на звання ідеальної, геніальної або новаторської. У цьому тексті зі стовідсотковою ймовірністю буде проскакувати компутерний і не дуже жаргон. Заздалегідь вибачте. Так само, швидше за все, будуть описані далеко не всі функції плагіна, бо вивчав сам, без підручників. Якщо деякі функції не описані, значить вони або не зрозумілі автором, або мають незначний (не видний на-віч) ефект. Якщо ви не знаєте, як використовувати в Прем'єр прозорість, спочатку прочитайте статтю гуру парасольки. Всі приклади в статті наведені для TitleDeko Pro версії 1.1 і Adobe Premiere 6.0. Плагін TitleDeko ви можете завантажити з нашого сайту.

Інтерфейс TitleDeko

        Щоб створити титри за допомогою TitleDeko, у вікні проекту виберіть New> TitleDeko. Відкриється робоча область плагіна з декількома панелями інструментів.

Панель 1 - Основна панель, на якій ви будете розміщувати та редагувати текст;
Панель 2 - Дозволяє створювати свої стилі: вибирати шрифт, створювати заливку, тінь, окантовку тексту, а також крутити, вертіти і скручувати текст як вам захочеться;
Панель 3 - Відображає стиль який використовується в даний момент;
Панель 4 - Добірка готових основних стилів;
Панель 5 - новорічний інструмент "Піпетка";
Панель 6 - Простенька панель для редагування.

        У верхній частині Панелі 3 видніються кнопочки Font, Layer і Look. Насправді це не зовсім кнопочки, а скоріше замасковані закладки.
        Тиснемо на Look, дивимося що з'явилося. Слід почистити список за допомогою кнопки Delete і добитися ось такого виду. Тиснемо кнопочку Add і бачимо список: face, edge, shadow, underline, frame. Face він і в африке фейс - морда то є. Вибираємо його і дивимося в Панель 3 на результат - там з'явилися такі симпатичні літери. Бачите знизу напис Blur з'явилася? Чим більше поруч число, тим сильніше розмитість зображення. А якщо поставити галочку в Чекер Hide, то морда сховається. Тепер додаємо опцію edge - з'явиться такий симпатичний чорний бордюрчика. Крім того ж Blur, поруч є опції round і square - це способи нанесення бордюрчика (правда різниця мало помітна). Нижче бачимо випадющее меню Type, а в ньому варіанти: border (бордюр), filled (заповнений бордюр), inner (внутрішній бордюр) і outer (зовнішній). Поруч бачимо напис Size: чим більша цифра - тим ширше бордюрчика. Тепер додамо shadow - тінь. З нових опцій бачимо: Angle - кут під яким відкидається тінь; Type - де ми можемо вибрати тип тіні (deep - спадаюча і drop - відкидається); Distance - зміщення тіні щодо об'єкта. Так, до речі, загадкова опція Shader - це колір об'єкта, ми повернемося до нього коли будемо вивчати "піпетку". Тепер додамо unedrline (підкреслення), тільки перемістіть його другим після Фейса або потріть тінь і бордюр, інакше картинка буде крива. Серед нових опцій бачимо: Shape - вид підкреслення (простий - square і з закругленими краями - round); Height і Width - висота і ширина відповідно; V.offset - позиціонування по вертикалі. Нарешті, додамо frame - це у нас буде фон (Shape тепер дозволяє вибрати квадратний фон - square чи круглий - round). H.offset і V.offset - горизонтальне і вертикальне позиціонування відповідно. Все, з цією закладкою закінчили.
        Тепер тиснемо на Layer. У меню Justification опції Vertical і Horizontal - вертикальне і горизонтальне розташування тексту на панелі 1: у Horizontal: left (зліва), right (справа), center (по центру), full (вмістити в рядок), spread (рівномірно розподілити літери по рядку ), off (відключити); в Vertical: top (по верху), bottom (по низу), full (вмістити в стовпець), baseline (у первісній рядку). Чекер Word Warp якщо стоїть, то розподіл працює з кожним словом окремо, якщо ні - з пропозицією. Auto-scaling (авто-розтягання): None (вимкнено), Scale to fit box (автоматично розтягувати текст до розмірів робочої області Панелі 1), Shrink to fit box (не давати тексту вийти за робочу область). Якщо натиснемо на More .., то з'являться властивості базової рядки, але про це трохи пізніше. З цією закладкою розібралися.
        Тиснемо на Font. Typeface - це, власне, шрифт. Size - розмір. Width - ширина. Чекер: Bold - напівжирний, Italic - курсив, Small Caps - як маленьких літер виступають зменшені великі. Kerning - розмір відстані між буквами. Rotating - кут повороту. Skew - кут нахилу. Spacing - розподіл відстані між буквами: proportional - пропорційно; monospace - без зазорів; digit - під кожну букву віддана однакова область (як на друкарській машинці). Orientation - напрямок тексту: left to right - зліва на право; right to left - справа на ліво; top to bottom - зверху вниз; bottom to top - знизу вгору. І цю закладку добили.

        Тепер йдемо в Look, вибираємо об'єкт для перефарбування і перемикається на Панель 5. Внизу побачите добірку готових квітів і градацій. Але ми можемо зробити і свої! Для початку йдемо в закладку Color. Там ми бачимо два способи вибрати колір: RGB та HSV. У HSV параметри: Hue - положення в "веселку"; Sat - баланс білого; Value - баланс чорного; Opacity - прозорість. У RGB колір задається у відсотках від Red (червоного), Green (зеленого) і Blue (синього). Щоб застосувати колір, треба кликнути правою кнопкою мишки на великому квадратику в тій же панелі (якщо ткнути лівій - автоматично виставляються парметри того кольору, який в квадратику). Закладка Ramp вже складніше - колір задається градієнтний, виходячи з кольору чотирьох квадратиків. Якщо поставити галочку в Чекер Hihlit, то з'явиться смужка підсвічування. У квадратику під Чекер встановлюється колір підсвічування, а в графі Options (це поруч з HSV) можна налаштувати параметри градацій і смуги підсвічування. Group - діапазон пріменеія кольори: letter (літера), word (слово), page (сторінка), row (стовпчик). H.scale і V.scale - це масштаб збільшення при накладенні кольору, у відсотках. У меню Hilite ми можемо познущатися з підсвічуванням, задати розмір - Size, кут - Angle, положення по горизонталі і вертикалі - H.offset і V.offset, відповідно. Закінчили і з цією панелькою.

        Панель 6 - потрібна для створення і редагування геометричних фігур. За допомогою цієї панелі ви можете створювати найпростіші фігури, на зразок кола і квадрата. З фігурами можна працювати точно так само, як і з текстом, тобто, додавати бордюри, підкреслення і тіні.

        Ось що ми тепер вміємо - робити гарні текстик: прозорі і не дуже, з тінями, підкресленнями та ін Але ж хочеться текст ще і загорнути веселіше, щоб хвилями, кругом і зигзагом, правда? Все це теж цілком можна зробити. Тільки для початку що-небудь напишемо, наприклад: "Я люблю АНІМЕ". Тепер звернемо увагу на верхню менюшку (там де файл, зберегти і таке інше). Бачимо напис Layer - тиснемо на неї. Випаде значний списочок, але ми на більшу частину заб'ємо, ми ж прості хлопці, і виберемо Edit Baseline (редагувати базову строку). З'явиться симпатична ручка з олівцем (вона нам не потрібна, їй незручно малювати). Тикаємо у кружок на Панелі 6, малюємо, і ставимо його по середині (за допомогою тих же інструментів Панелі 6) таким чином. Ось тепер ми можемо і познущатися над ним вдосталь. Жовті порожні квадратики - це вузли лінії, їх можна смикати в різні боки. При виділенні вони стають червоними. Виділений вузол можна видалити, натиснувши на клавіатурі Delete. Хрестики на паличках - це направляючі, по яких крива підходить до вузла, з одного і з іншого боку. Їх теж можна посмикати для редагування (переміщення і зміна розміру), для чого використовуйте Панель 6, на ній все зрозуміло намальовано. Тільки ви з цим обережно і без перекручень, а то іноді "така фігня виходить .." (с) Безіменна друкарка. Закінчивши редагування, тиснемо ентер. Ось що приблизно повинно вийти. Тепер йдемо в Панель 2, вибираємо закладку Layer і внизу тиснемо на More ... (обіцяв же розповісти навіщо потрібно). Тут знущаємося з направляє. Меню Box: Left (положення щодо лівого боку робочої області), Top (положення щодо верхній частині робочої області); Width і Height, відповідності, височина і ширина. Головне, не чіпай Aspect - тільки гірше зробите. У меню Transform бачимо знайомі H.scale і V.scale - тільки не у відсотках, а щодо одиниці. Rotation - кут повороту, Scew - кут нахилу (не тексту, а базової рядка). H.origin і V.orign - положення по горизонталі і вертикалі щодо поточного. Потім, у верхньому меню вибираємо Baseline, а в списку - Apply Baseline, і закриємо віконце Панелі 1. Все, наша нова кругла титру готова. Ви можете в якості базової рядка використовувати не тільки коло, але і квадрат, а також інші фігури і криві, загортають текст хоч буквою "зю".

        З інтерфейсом розібралися, залишилося тільки зберегти проект (File> Save Graphic), а потім натиснути F12, щоб повернутися в Прем'єр з готовим титром. До речі, ще слід зауважити, що в TitleDeko можна відкривати проекти Фотошопа (psd), тобто як титрів можна використовувати будь-які складні об'єкти, створені "на стороні" (аж надто убогі рідні графічні інструменти Title Deko) 8). Тепер перейдемо до наступного етапу.

Ефектний висновок титрів

        Мало зробити красиві титри, треба ще зробити так, щоб вони красиво з'являлись і зникали. Просто перетягнувши їх в прем'єри на доріжку, ви досягнете лише того, що титри ні з того ні з сього з'являться на кілька секунд, а потім так само різко пропадуть. Це є не добре і не корисно, тому що напружує очі і служить ознакою ламерства. У цьому розділі я вам покажу кілька способів ефектного виведення титрів.

        Отже, для початку відкриємо очі на той факт, що титри виводяться на відео-доріжку, а це означає, що з ними можна виконувати ті ж самі операції що і з будь-яким відео-фрагментом. Найпростіший приклад - використання прозорості (до Парасольки ходили?). Отже, титри у нас розташовані на відео-доріжці, обмежимо їх показ, наприклад, 2-ма секундами, а над прозорістю призведе таку операцію. Тепер титри у нас плавно з'являються, висять, а потім так само плавно випаровуються. Ускладнимо завдання. Наведіть курсор на титр у вікні Timeline і виберіть Video Options> Motion ... Ось що ми побачимо в результаті. Розпочнемо до опису елементів інтерфейсу.

Вікно 1 - тут показують, що ж відбувається з об'єктом, над яким ви знущаєтесь;
Вікно 2 - тут ви задаєте напрямок руху об'єкта, по-замовчуванню присутні дві ключові точки - початкова (start) і кінцева (end);
Вікно 3 - тут ви можете порастягівать і поперемещать об'єкт в своє задоволення.

        Параметри перегляду. Чекер: Show All - показує повністю відрендерені об'єкт на відрендерене тлі у вікні 1 (для ювелірного підгону); Show outlines - навколо всіх ключових точок у вікні 2 з'являться межі об'єкта; Show path - тепер шлях об'єкта у вікні 2 вказується не бридкою лінією, а симпатичною ланцюжком з кружечків. Самий нижній чекер ставимо на Smooth More і забуваємо.
        Timeline - лінія часу. На ній ви бачите ключові точки - першу і останню. На лінії часу відображаються всі ключові точки з їх параметрами.
        Параметри руху. У двох віконцях після написи Info вказуються горизонтальні і вертикальні координати точки відносно центру робочої області. Rotation - кут повороту об'єкта в градусах. Zoom - масштаб збільшення-зменшення об'єкта у відсотках. Delay - затримка руху (об'єкт завмирає) у відсотках від Timeline. Motion - параметри руху: Linear - лінійне, звичайне, Accelerate - рух з прискоренням (тобто спочатку повільно, потім - швидше), Decelerate - протилежне попередньому.
        З інтерфейсом розібралися. Тепер спробуємо виконати не складно операцію.

Стриб-скок

        Виділіть точку початку руху (у вікні 2 або на Timeline) і натисніть кнопку Center (праворуч поруч з Вікном 2). Також поступите і з кінцевою точкою. Тепер клацніть на середину Timeline, з'явиться ще одна активна точка. Наведіть на неї курсор і затисніть ліву кнопку мишки. Тепер ви можете рухати цю точку вздовж по Timeline, а праворуч від Timeline побачите положення точки на ній у відсотках і в секундах-кадрах. Перемістіть крапку в положення 35%, а також створіть точки в положеннях 50% і 65%. Виглядати це повинно приблизно так. Нарешті, виділивши середню точку (50%) виставляємо параметр Zoom в положення 120%. У результаті у нас виходить наступне: до точки 35% нічого не відбувається, від точки 35% до точки 50% об'єкт збільшується, потім, до точки 65%, об'єкт зменшується до звичайних розмірів. Тиснемо ентер. Дивимося, що в підсумку вийшло. А маємо отримати приблизно таке: титри плавно з'являються, весело підстрибують, а потім плавно зникають. Цей прийом сприяє фіксації уваги на титрах і кращому запам'ятовуванню їх смислового значення. Ви можете застосувати різні варіації на цю тему, наприклад, використовуючи не Zoom, а Вікно 3, щоб об'єкт збільшувався не весь, а тільки по горизонталі або ж тільки по вертикалі (або по черзі і так і так, або разом, але не рівномірно і не однаково, додавши більше ключових точок, що створить ефект "гумових" титрів).

Виліт з пріподвивертом

        Тепер нам прозорість не знадобиться. Робимо на відео-доріжці титр потрібної вам довжини. Йдемо в параметри Motion ... Знову центріруем початкову та кінцеву точки руху. Тепер створіть крапку в положенні 35% (наприклад) і виставте для неї параметри Rotation - 720, Delay - 30. У початковій і кінцевій точці поставте параметр Zoom на нуль. Тиснемо ентер. Отже, тепер титри крутись, красиво вилітають по центру екрана, висять, а потім, крутись, летять назад. Тут теж можливі варіації. Наприклад, початкову точку можна поставити вгорі робочої області (тяга її туди сюди у вікні 2, а якщо хочете показати точно, виділіть точку і дівігайте її стрілками на клавіатурі), кінцеву розташувати внизу, а створену вами ключову крапку в центрі, залишити. Красиво? А можна і навпаки: кінцеву вгору, а початкову вниз, або відключити ротацію, виставивши в середній точці Rotation на нуль. Сподобалося? Тепер можете самі погратися з параметрами і створити власні красиві ефекти.

Ефекти, ефекти ...

        Ще раз нагадаю, що з титрами ми можемо робити все те ж саме, що і з звичайним відео. Це означає, що ми можемо застосовувати до них відеоефекти, як вбудовані в Premiere, так і зовнішні плагіни. Тут я наведу приклад ефекту, вбудованого в Premiere, щоб не змушувати вас шукати ефекти, яких у вас може не бути. Отже, відкриємо для початку вікно відеоефектів у прем'єрі Window> Show Video Effects і там же Show Effects Controls. У вікні відеоефектів ви побачите список з трикутничками. Тисніть на трикутничок поруч з написом Distort, побачите розгорнувся список ефектів. Виберіть зі списку ефект Twirl. Застосувати ефект дуже просто: при наведенні на напис Twirl курсор перетворюється на таку собі лапіщу. Якщо при цьому натиснути ліву кнопку миші то лапіща жадібно схопитися за напис. Перетягніть її прямо на свої титри (що на доріжці в прем'єри). Після цього з'явиться вікно з налаштуваннями фільтру - витягніть трикутничок налаштування вліво, як на картинці (так ми отримаємо значення -999) і натисніть OK. Тепер побачите на титрі зелену лінію - це означає, що до даного об'єкту застосований відеоефектів. На розгорнутої доріжці Video 2 потрібно перемкнутися з режиму управління прозорістю в режим управління ефектом, для чого натисніть на ромб поруч з червоним квадратиком. Тепер перейдемо до вікна Effects Controls (об'єкт повинен бути виділений). Щоб ефект можна було змінювати в часі, треба ткнути в порожній квадратик і в ньому з'являться годинник. Тепер, у вікні Timeline, руками або за допомогою вікна Monitor (тут можна домогтися більшої точності, оскільки є можливість переміщатися покадрово) переходимо до точки приблизно в положенні 35% від об'єкта. Тепер повертаємося до вікна Effects Control і виставляємо значення ефекту Twirl на нуль (перетягуючи трикутничок руками або натиснувши маленьку напис setup і вписавши число в вікні ефекту). На доріжці управління ефектом з'явиться ще одна ключова точка. Далі переміщаємося до точки приблизно на 65% і так само виставляємо значення Twirl на нуль. Преходить до кінцевої точки за допомогою механізму перемикання між ключовими точками, натискуючи стрілочки, і виставляємо значення Twirl рівним 999. Тепер повертаємося до редагування прозорості. Виділяємо десь 15% від початку об'єкта на прояв і 15% від закінчення на зникнення. Нарешті, дивимося що вийшло. Титри у нас, плавно проявляючись, розкручуються з спіралі в нормальний вигляд, а потім скручуються і плавно зникають. Знову ж таки додам, що можна використовувати і будь-які інші ефекти. До того ж, ніщо не заважає вам навішувати на один об'єкт хоч відразу десять відеоефектів, головне, щоб всі це добре виглядало.

Титрів більше, титрів краще!

        Іноді хочеться ефектно вивести цілу фразу. У таких випадках можна вдатися до прийому поділу фрази на слова і працювати з ними окремо. Тобто, створюємо по одному об'єкту TitleDeko для кожного слова. Потім додаємо ще пару відео-записів, натиснувши у вікні Timeline на напис Video 2 правою кнопкою миші, і вибравши в меню Add Video Track. Далі, переносимо кожен титр на окрему доріжку і і включаємо свою фантазію. Можна спробувати зробити так: перше слово вилітає зверху, другий плавно виявляється в середині під першого, а третій - прилітає знизу і стає під третім. Думаю, ви тепер впораєтеся і самі. Я вже розповідав як працювати з Motion ... (рекомендую поставити галочку в Чекер Show All, зручніше буде підганяти). Є ще один приклад, заснований на прозорості. Кожне слово для нього має перебувати в середині робочої області. Виглядає це так.

Висновок

        Ось ви і навчилися створювати титри за допомогою TitleDeko, а також ефектно їх показувати. Сподіваюся, моя стаття виявилася вам корисної та з її допомогою ви зможете підвищити якість представлення своїх кліпів.

BerserkerRR

Переглядів: 5407 | Додав: step | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 3
3 DanteQuern  
0
Как оформить зарубежную карту

1. Выберите банк. Первым шагом является выбор банка, который предлагает зарубежные карты. Вы можете сравнить различные банки по комиссии, сборам, валютам и другим условиям.

2. Подайте заявку на карту. Обычно для подачи заявки на зарубежную карту необходимо предоставить следующую информацию:

Имя и фамилия
Адрес
Номер телефона
Адрес электронной почты
Копия паспорта
Копия счета за коммунальные услуги или выписка из банка

3. Дождитесь одобрения заявки. Банк рассмотрит вашу заявку и примет решение об одобрении или отказе в выдаче карты. Обычно процесс рассмотрения заявки занимает несколько дней.

4. Получите карту. После одобрения заявки банк выпустит карту и отправит ее вам по почте.

5. Активируйте карту. После получения карты вам необходимо активировать ее. Это можно сделать, позвонив в банк или посетив отделение банка.

6. Начните пользоваться картой. После активации карты вы можете начать пользоваться ей для оплаты товаров и услуг, снятия наличных и осуществления онлайн-платежей.

Советы по оформлению зарубежной карты:

- Перед подачей заявки на карту сравните различные банки по комиссии, сборам, валютам и другим условиям.
- Убедитесь, что вы предоставляете банку достоверную информацию.
- Будьте готовы предоставить банку дополнительные документы, если это необходимо.
- Ознакомьтесь с условиями использования карты перед ее активацией.
- Не забывайте своевременно вносить платежи по карте, чтобы избежать штрафов и комиссий.

Оформление зарубежной карты может быть выгодным и удобным способом оплачивать товары и услуги, снимать наличные и совершать платежи в интернете в других странах. Но перед получением иностранной банковской карты следует внимательно проанализировать все условия и комиссии, связанные с ее применением.

https://commoncause.optiontradingspeak.com/index.php/community/profile/leonardotrumble/ открыть счет за рубежом дистанционно

=bank=ww

2 GuJHic  
0
Pillen online bestellen, http://griseofulvineo.onlc.fr/, generika günstig.

1 Robbiefoelo  
0
Darius Rucker is a famous country singer, so don't miss the possibility to visit http://dariusruckerconcerts.com - Darius Rucker concert 2017

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Календар

«  Серпень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика


Онлайн всйого: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0